Home » Nieuws

BravaNL verwelkomt 9 miljoenste kijker

2 september 2010 3 reacties

Met de toevoeging van BravaNL aan het basispakket van Cogas Kabel heeft het totaal aantal potentiële kijkers van de Nederlandse cultuurzender de negen miljoen overschreden. De gelukkige 9 miljoenste kijker kreeg een gratis concertabonnement voor het Orkest van het Oosten.

BravaNL is een nieuwe cultuurzender. De zender brengt nationale en internationale opera’s, concerten, solorecitals en documentaires en zoomt daarbij extra in op Nederlandse artiesten. BravaNL is de Nederlandse versie van BravaHDTV.

De afgelopen maanden gaf de ene na de andere Programmaraad groen licht om BravaNL in haar basispakket op te nemen. Met de nieuwste toevoeging is de zender dus beschikbaar voor negen miljoen mensen.

BravaNL is ondertussen ook bezig met de ontwikkeling van een 3D-zender: Brava3D. Brava3D wil 24 uur per dag 3D-televisie gaan uitzenden op het gebied van opera, ballet en klassieke muziek. De zender moet op 1 oktober van start gaan en heeft nu al serieuze internationale interesse gekregen. Zo is de zender met meerdere Franse distributeurs in onderhandeling.

door

3 reacties »

  • Henk Hulsebosch zei:

    Er wordt terecht veel reclame gemaakt voor de zender Bravanl
    Op 25 Juli 2011 bestelde en betaalde ik een DVD via de winkel van Bravanl. Van die bestelling kreeg ik een bevestiging. De levertijd zou ongeveer 6 dagen zijn. Tot op heden heb ik niets ontvangen en via het contactformulier van Bravanl krijg ik geen reactie. Kunt u mij helpen aan eet telefoonnummer of adres waarlangs ik contact kan krijgen met Bravanl ?
    Met vriendelijke groet, H. Hulsebosch

  • Spen1992 zei:

    Ik ben heel blij met BravaNL! Maar volgensmij zijn de prijzen van dvd’s in hun online winkel veel te hoog! Zo rond de 40 euro, terwijl de dvd’s volgensmij veel goedkoper zjin te krijgen.

  • Maria zei:

    @Henk Hulsebosch,
    een webwinkel is wettelijk verplicht om diverse contactgegevens, zoals een fysiek adres (en niet alleen een e-mailadres) te vermelden. Als een webwinkel dat niet doet (zoals Brava) kun je er beter niks bestellen. Bij leveringsproblemen en niet-reageren op e-mail is het dan wel heel lastig om een winkel te bereiken. Ik begrijp dat deze mededeling nu niet helpt, maar het is wellicht een tip voor een volgende keer. De wettelijke bepaling is artikel 3:15d van het Burgerlijk Wetboek.

Laat uw reactie achter!

Hieronder kunt u een reactie geven op dit artikel.

Operaliefhebbers: wees aardig voor elkaar. Houd het taalgebruik netjes en blijf bij het onderwerp.