Cité de l’Opera: Peter, Samir en de AEX
Het grote operanieuws leest u dagelijks op Place de l’Opera. Naast dat nieuws is er een voortdurende stroom van berichten via Twitter, Facebook en andere sociale media. Vaak relevant, soms alleen amusant, maar meestal de moeite waard om er kennis van te nemen. Cité de l’Opera houdt het allemaal voor u bij. Vandaag aflevering 28.
Cité de l’Opera: Peter, Samir en de AEX
Het grote operanieuws leest u dagelijks op Place de l’Opera. Naast dat nieuws is er een voortdurende stroom van berichten via Twitter, Facebook en andere sociale media. Vaak relevant, soms alleen amusant, maar meestal de moeite waard om er kennis van te nemen. Cité de l’Opera houdt het allemaal voor u bij. Vandaag aflevering 28.
Cité de l’Opera: Peter, Samir en de AEX
Het grote operanieuws leest u dagelijks op Place de l’Opera. Naast dat nieuws is er een voortdurende stroom van berichten via Twitter, Facebook en andere sociale media. Vaak relevant, soms alleen amusant, maar meestal de moeite waard om er kennis van te nemen. Cité de l’Opera houdt het allemaal voor u bij. Vandaag aflevering 28.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.
München: De muziek wint in nieuwe Ballo
Onder grote belangstelling ging begin maart een nieuwe Ballo in maschera in première bij de Bayerische Staatsoper in München. De cast en de dirigent lieten niets te wensen over, maar het onbehouwen en willekeurige regieconcept van Johannes Erath deed er alles aan om het meesterwerk van Verdi te dwarsbomen.