Een tot de essentie uitgeklede Traviata
De La Traviata die De Nederlandse Opera morgen (9/4) in première laat gaan, komt oorspronkelijk uit Salzburg. In 2005 werd de productie van Willy Decker daar tijdens de Festspiele opgevoerd, met onder andere Rolando Villazon en Anna Netrebko. Nu treden jonge solisten als Marina Poplavskaya en Ismael Jordi aan.
Een tot de essentie uitgeklede Traviata
De La Traviata die De Nederlandse Opera morgen (9/4) in première laat gaan, komt oorspronkelijk uit Salzburg. In 2005 werd de productie van Willy Decker daar tijdens de Festspiele opgevoerd, met onder andere Rolando Villazon en Anna Netrebko. Nu treden jonge solisten als Marina Poplavskaya en Ismael Jordi aan.
Een tot de essentie uitgeklede Traviata
De La Traviata die De Nederlandse Opera morgen (9/4) in première laat gaan, komt oorspronkelijk uit Salzburg. In 2005 werd de productie van Willy Decker daar tijdens de Festspiele opgevoerd, met onder andere Rolando Villazon en Anna Netrebko. Nu treden jonge solisten als Marina Poplavskaya en Ismael Jordi aan.
Een tot de essentie uitgeklede Traviata
De La Traviata die De Nederlandse Opera morgen (9/4) in première laat gaan, komt oorspronkelijk uit Salzburg. In 2005 werd de productie van Willy Decker daar tijdens de Festspiele opgevoerd, met onder andere Rolando Villazon en Anna Netrebko. Nu treden jonge solisten als Marina Poplavskaya en Ismael Jordi aan.
Een tot de essentie uitgeklede Traviata
De La Traviata die De Nederlandse Opera morgen (9/4) in première laat gaan, komt oorspronkelijk uit Salzburg. In 2005 werd de productie van Willy Decker daar tijdens de Festspiele opgevoerd, met onder andere Rolando Villazon en Anna Netrebko. Nu treden jonge solisten als Marina Poplavskaya en Ismael Jordi aan.
Unieke maar niet zo vocale Hooft-‘opera’
In zekere zin was de opvoering van P.C. Hoofts Granida gisteravond (6/4) in de Stadsschouwburg in Amsterdam een unicum. Zeventiende-eeuws Nederlands muziektheater, dat zie je niet vaak. Stichting Ipermestra maakte er een knappe productie van. Het predikaat ‘opera’ is echter misleidend.
Unieke maar niet zo vocale Hooft-‘opera’
In zekere zin was de opvoering van P.C. Hoofts Granida gisteravond (6/4) in de Stadsschouwburg in Amsterdam een unicum. Zeventiende-eeuws Nederlands muziektheater, dat zie je niet vaak. Stichting Ipermestra maakte er een knappe productie van. Het predikaat ‘opera’ is echter misleidend.
Unieke maar niet zo vocale Hooft-‘opera’
In zekere zin was de opvoering van P.C. Hoofts Granida gisteravond (6/4) in de Stadsschouwburg in Amsterdam een unicum. Zeventiende-eeuws Nederlands muziektheater, dat zie je niet vaak. Stichting Ipermestra maakte er een knappe productie van. Het predikaat ‘opera’ is echter misleidend.
Unieke maar niet zo vocale Hooft-‘opera’
In zekere zin was de opvoering van P.C. Hoofts Granida gisteravond (6/4) in de Stadsschouwburg in Amsterdam een unicum. Zeventiende-eeuws Nederlands muziektheater, dat zie je niet vaak. Stichting Ipermestra maakte er een knappe productie van. Het predikaat ‘opera’ is echter misleidend.
Unieke maar niet zo vocale Hooft-‘opera’
In zekere zin was de opvoering van P.C. Hoofts Granida gisteravond (6/4) in de Stadsschouwburg in Amsterdam een unicum. Zeventiende-eeuws Nederlands muziektheater, dat zie je niet vaak. Stichting Ipermestra maakte er een knappe productie van. Het predikaat ‘opera’ is echter misleidend.