Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
Operarecensie

-

Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!

Lees meer
DELEN

Home