Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!
Håkon Kornstad blendt jazz en opera
Er heerst veel drukte op het muzikale plein waarop zowel de Boulevard de l’Opera uitkomt als The A Train een station heeft. Al sinds Gershwin wordt er gecrossoverd tussen wat elkaar op het eerste gezicht uitsluit: improvisatie in de jazz en hele precieze noten zingen in de opera. Maar het kan samen, zo bewees Håkon Kornstad bij Operadagen Rotterdam!