Nieuws

DNO breidt abonnementenseries uit

De Nederlandse Opera (DNO) heeft onder de leus ‘meer keuze dan ooit’ haar abonnementenseries flink uitgebreid. Het operahuis biedt vanaf seizoen 2010/2011 bijna veertig verschillende series aan. Met een ‘Abowijzer’ kun je testen wat het beste abonnement voor je is.

De nieuwe reclamecampagne van DNO.

DNO presenteerde donderdag haar nieuwe seizoen in Het Muziektheater. Tezamen met alle artistieke plannen maakte het operahuis bekend dat operaliefhebbers in 2010/2011 uit veel meer verschillende abonnementen kunnen kiezen.

Een belangrijke verandering is dat bezoekers voor het eerst series op vaste dagen kunnen bestellen. Bijvoorbeeld een serie met alle zeven nieuwe producties op de donderdag of een serie met vijf voorstellingen op vrijdag.

Ook zijn er meer kleine series in het aanbod terechtgekomen. Zo zijn er meer series met alleen nieuwe producties of alleen reprises.

Nieuw zijn ook twee thematische abonnementen. Het ene abonnement bevat enkel opera’s uit de achttiende en negentiende eeuw, het andere bevat voorstellingen van repertoire uit de twintigste eeuw.

Verder is er voor het eerst een aanvullende serie op het Vriendenabonnement, het abonnement voor leden van de Vrienden van De Nederlandse Opera. Deze serie bevat de reprises die niet in het Vriendenabonnement zitten.

Om operabezoekers wegwijs te maken in dit grote aanbod van abonnementen heeft DNO een ‘abowijzer’ ontwikkeld. Je kunt je voorkeuren opgeven, waarna de wijzer je vertelt welk abonnement het beste bij je wensen past.

Klik voor het bestellen van abonnementen op de banner bovenaan deze pagina.

Vorig artikel

DNO onthult seizoen 2010/2011

Volgend artikel

Slot Valencia-Ring onveranderd spectaculair

De auteur

Jordi Kooiman

Jordi Kooiman

Jordi Kooiman is journalist en muziekliefhebber. Hij richtte in januari 2009 Place de l'Opera op en leidt sindsdien het magazine.