Audi mogelijk naar Salzburger Festspiele
Pierre Audi, de artistiek directeur van De Nederlandse Opera en het Holland Festival, staat op het verlanglijstje van de Salzburger Festspiele, om daar in 2010 of 2011 intendant te worden. Naast hem worden nog twee namen genoemd.
Audi mogelijk naar Salzburger Festspiele
Pierre Audi, de artistiek directeur van De Nederlandse Opera en het Holland Festival, staat op het verlanglijstje van de Salzburger Festspiele, om daar in 2010 of 2011 intendant te worden. Naast hem worden nog twee namen genoemd.
Audi mogelijk naar Salzburger Festspiele
Pierre Audi, de artistiek directeur van De Nederlandse Opera en het Holland Festival, staat op het verlanglijstje van de Salzburger Festspiele, om daar in 2010 of 2011 intendant te worden. Naast hem worden nog twee namen genoemd.
Audi mogelijk naar Salzburger Festspiele
Pierre Audi, de artistiek directeur van De Nederlandse Opera en het Holland Festival, staat op het verlanglijstje van de Salzburger Festspiele, om daar in 2010 of 2011 intendant te worden. Naast hem worden nog twee namen genoemd.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.
De hoge e’s van Sieden
Sopranen zoals Cyndia Sieden zijn er niet veel. Zeventien hoge e’s in het eerste de beste moment dat je op het toneel verschijnt, daar zeg je u tegen. Maar ze deed het wel, en nog bekoorlijk ook tijdens de Nederlandse première van The Tempest van Thomas Adès, vandaag in het Concertgebouw. Terug op aarde, uitpuffend aan de bar, de vraag hoe ze dat toch voor elkaar krijgt.